Anneler az önce 2,5 yaşındaki kızım koltuğa çıkmak istedi ayağı kaydı düştü. Yerde legolar vardı düşmesiyle legonun uzun parçalarından biri nasıl olduysa dik oldu ve tam özel bölgesine geldi hemen kucağıma aldım anne burası anne burası diye çok ağladı kilodunu çıkadım baktım bir şey görünmüyor çizik falan bi baktım ki tam vajinasının olduğu yerde biraz kan vardı peçeteyle sildim ılık suyla sabunladım sakinleşti ama elim ayağım karıştı başına gelen varmı acillik durum yok ama gitmem gerekiyor mu birşey olmuşmudur