CananAtilla yaza kadar yani tam 6 ay o hırıltı yo çektim yapışmış kalmış sanki yaz geldi düzeldi çok şükür Eylül ayında 1 kere grip oldu o zaman yine başladı şu an geçirdim.
Doktoru kronik olabileceğini söyledi genelde alerjik bünyeli bebeklerde karşılaşırız demişti.