Duyguddn Gün gecikme 0.01 10 . Gün 0.01 çıktı ve 10. Gün dktora gittim ilaç verdi 10 gün kullan 2 3 güne olacaksın dedi dün ilaç bitti bugün tekrar kan verdim stresten kurtulmak için 0.33 çıktı bu kadar gecikmeye bişey olsa çıkardı değil mi gebelik istemiyorum ve bir an önce adet olmak istiyorum
AnnaKarenina_ Duyguddn ben 2 ay adet olmadım stresten bu şekilde kan değerimde çıkmadı bişi hamile değildim sonraki ay oldum düşünürseniz hiç olamazsınız
Duyguddn AnnaKarenina_ ama olmadıkça daha çok stres oluyorum sürekli bir vesvese halı var sürekli kan veriyorum yildim artık olsa çıkar diyirum biraz rahatlıyorum sonra yine
AnnaKarenina_ Duyguddn olsa %100 çıkıyor rahat olun heh tamam hamile değilim deyin geçin kanda şaşmaz inanın stresten geçikme oluyor unutun gitsin o zmaan olursunuz
Duyguddn AnnaKarenina_ evet baya geçti insanlar 1 hafta sonra öğreniyorlar diyorum falan işte😁 benim 21 gün geçmiş biraz rahatladım sağol canım 🙂🙂