Kizlar merhaba :)
Bebegim 4 aylik ve ben dogumdan sonra + 5 kilo daha aldim , asiri tatli ve cikolata yiyorum hep birsey yemek istiyorum hic durmuyor agzim.
Kilonun kalici olmasindan korkuyorum cunku bazi seyler bebege sut yapmiyor yani direkt kilo aliyorum. Sizler neler yaptiniz saglikli sutumu etkilemeden neler yapabilirim kilo vermek adina mesela sabah ac karniba limonlu su icebilirmiyim veya gunluk ictigim suya limon nane atip duzenli icebilirmiyim ( tabi bunlari yaparken eskisi gibi hamur isi ve tatli yemeyip evde egzersiz yapacagim) uyguladiginiz seyler varsa oneri bekliyorum :)