Kızlar sokakta bir aylık belki değil bile bi kedi getirdi kaynım okulun oralarda bulmuslar bikaçgün dolanmıs annesi atmışmı bilmiyorum annesi yok aldım eve üç gündür bende veterinere götürdüm şurup vs verildi süt tozuyla besliyorum sırıngayla tuvaletinide ben yaptırıyorum ama aşırı stresten geldiğinden beri kakasını yapmıyor doktor normal diyor benimde iki yaşında bebeğim onu okadar çok sevdiki kedi kaçacak yer arıyor garibim tuvalete giderken bile yatak odasına kilitlliyorum kediyi oğlum zarar vermesin diye boğazından tutuyor ne kadar anlattıysam anlamadı sürekli kucağında tutuyor ordan oraya savuruyor kedide daha minik kendini savunamıyor bağırıp duruyor kimsenin ellemesine izin vermiyor mamasını bile zor yediriyorum napıcam ben alışırmı bilmiyorum🤭🤭🥹 önerilere açığım