Sumbul11 aynı aynı. Gece 12’lerde uyuyordu bir dönem. Uyutamıyorduk. Akşam 5 buçuktan sonra uyutmamayı deneyin. 8’e kadar direnmeye çalışın 3 kişi. Belki işe yarar. Bizimki çok mızmızlanıyor diye 5 buçuktan sonra uyutuyorduk sonra gece uyumuyordu. Göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor. Siz sakin olmaya çalışın, ona da yansır sakinliğiniz. Kolaylıklar diliyorum, inşallah atak dönemi kısa sürer 🤲