Tam 1 yaşında kızım. Yarın önemli bir durum için dışarda olmamız gerekiyor ama çok hasta oldu bugün. Burnu akıyor, gözleri küçüldü iyice, halsiz. Grip oldu diye düşünüyorum. Acil toparlaması için ne yapabilirim. Doktora götürsem 1 yaşa nasıl müdahale ediyorlar? Böyle olduğunda doktora götürmedim, evde ilaçsız geçirdik ama bu kez acil bir durumum var. Tecrübelerinizi aktarmanızı rica ediyorum🥲