Kurabiyecanavari Merhaba, bebeğimin yatağını değiştiriyorum, baya sağlam güzel bir beşiği var oda takımının ihtiyacı olan varsa gelip söküp almak kaydıyla hediye edebilirim🌸
Berk34 Kurabiyecanavari beşik verildi mi acaba inanın çok ihtiyacım var eşimle ayrıyım yeni doğum yaptım yaşındaki oğlum yerde yatıyor yeni doğan da mecbur yanımda uyuyor