Mhs1407 ben bir cok doktorla görüştüm siz neyi baz alıp gerek yok diyorsunuz bilemem .. mama süte oranla lak die bebeğin midesine gidiyor zor öğütüyor onu.. yakın arkadaşım bebegıne mama verıyordu hiç su vermedı .. bebegı 4 aylıkken rahatsızlandı direk arkadaşa denilen şey şuydu su vermediniz mi ? Bebeğin bobreklerınde sıkıntı çıkmıştı hatta beni arkdas uyardı .. çevremde doktor , hemşire , ebe arkadaşlar war verin diyorlar bende bir gıdacıyım.. ama bakarsanız kimi verin diyor kimi vermeyin diyor neyi neye göre yapıcaz onuda Bİlmiyorum 🤷♀️