Omerasaf38 pompa ile sağıp ne kadar sütünüz geliyor onu da kontrol edin mutlaka. Eğer cidden çok gelmiyorsa ve bebeğinize yetmiyorsa sıkıntı olmasın. Bir yakınım da mama vermemek için diretti sütüm gelir diye mama vermedi ama çocuğa sütü yetmemiş, çocuk aç kalmış sürekli ağlıyormuş doktora götürmüşler böbrekleri az kalsın iflas ediyormuş. Yoğun bakımda kaldı 3 gün kadar çok şükür iyileşti. Mamaya sarılmamalı tabiki hemen ama çocuğu doyurmuyorsa da küçücük bebeği aç bırakmanın anlamı yok