Merhaba lutfen bana bir akil verin 9 aylik bebegimin 38 ateşi var ve asla 37den sonra dusmuyor hatta dahada yukseliyor. Ilacda yardim etmedi evde ne yapa bilirim? Sirkeli su falan olurmu? Bu arada alerjik bir bebek doktora goturdum virus dolasiyor Cocukda kapmis dedi ve antibyotik yazdi 3 gunluk amq ates dusmuyor.