Eymenlelifim Kizlar bebegim 4 aylik bir kac gundur farkettim ayakta benim destegimle dururken sol ayagini tam yere basmiyo parmaklari uzerinde duruyo sag ayagini tam basiyo yani tam o yere oturuyo ayagi ama sol oyle degil neyden olabilir
morlu_baby 4 aylık bir bebeği neden ayakta tutma gereği duyuyorsunuz ? Amaç ne ? Benim bebeğim 4 ay 23 günlük sizin dediğiniz hareketi hiç denemedim kaldı ki daha yeni yeni 1 2 dk oturtuyorum 🤷♀️