Yenimami egekinannesi desitin pişik kremi çok iyi geliyor bizde de aynı sorun vardı geçti desitinin mor renkli olanı gayet iyi tavsiye ediyorum
Krmunvr egekinannesi Ben arkonun klasik kremini kullanıyorum bize bi o iyi gelmişti hatta her alt açmada kullanıyorum hiç pişik olmadı.. bir an önce geçer inşallah kuzucuğun pişiği🌸
HilalyaKahraman Hametan ve sdocrem i karıştırarak sürün devamlı ben o şekilde yapıyorum pişik olmayınca bile doktorum tavsiye etmişti saolsun
Serayk Bioderma Abcderm Change İntensive mavi renkli tavsiye ederim çok memnun kaldık 19 aylık bebeğim için hala kullanıyorum.