Dmtt06 benımde 1 ay 8 gunluk 2 defa kabızlık sorunumuz oldu sadece anne sutuyle beslenıyordu 7 gun 5 gun yapamadıgı gunler oldu sancıdan kıvranıyordu gaz cıkarıyır ama yapamıyordu acılde filmini cektıler karnı gaz dolu cıktı yapamadıgı için lavman yaptılar cocuk rahatladı uyudu kaldı yanı eger 10 gune kadar yapamazsa gotur canım boşa aglamasın cocuk ve bioagia die bir damlaya başladık kabızlıktan dolayı bagırsak duzenleyıci sende kullan istersen tum cocuk doktorları yenidoğandan itibaren 1 yasına kadar onerıyor