Sibellllllllll56 eğer ağırlaşma ve buna bağlı hassasiyet acıdan bahsediyorsanız şuan kontrolsüz üretilen süt miktarından. Yani ilk zamanlar fazla sit üretiliyor beyin tarafından sonra bebeğin emdiği kadar demişti doktor bana. Bazen yatakta dönerken hatta yürürken bile kötü oluyordum ama bebeğinizi tam emziremiyorsanız sağın mutlaka Mastit olursunuz