Merhabalar anneler, hastanedeki ebeler yüzünden 2. Günden bebeğim meme reddine başladı, ordakilet mama verdiler ve mama vermemiz için korkuttular bebeğin beslenmiyor dediler ilk günden sütum gelmedi diye. Sezeryanliydim.
Neyse uzun uğrasmalarimiz sonucu mememi tuttu. Ama baya ağlamali uykusuz geceler sonucu ama çok az tutuyodu, sütum de azdı emmedigi icin ve sariligi var diye ben sağıp vermeye başladim. Sütümü içsin mama vermiyim diye.
Sütüm biter mi sagip veriyorum diye korkuyorum? Sağip veren başka anne var mı, tavsiyeleri neler?