Oral dönemde bebekler kızlar parmaklarını nesneleri tanıyor şuan çok normal yani bazıları 3. Ayda bazılar 2.5 ta başlıyor kızım 4 aylık hala yapıyor ilk zamanlardaki kadar çok değil ama yapıyorlar sonraki aşama ne bulduysa ağzına atmak sonra da gülümseyip agulamak çok keyifli zamanlar sizi bekliyor takiii atağa kadar 🤦