ikizannessi Kızlar prematüre 4 aylık bebeklerim var gün içinde sessizler sütünü içer yatarlar her gören aşırı sessiz diyor kafam karışmaya başladı düzeltilmiş 3 aylıklar bu dönemde nasıldı sizinkiler