Tazefasulyecik ilk günlerde çok az geliyor zaten canım çünkü o süt daha kıvamlı sonradan sonradan göğsün taş gibi oluyor sen pes etme 2 saati gecirmeyecek şekilde sağ hatta geceleri zor olur ama 1 ile 5 arasi diye hatırlıyorum o saatlerde sut sagmak , emzirmekte sutu arrtitiyormus bestlak damla imom latte takviye ilacı bunları düzenli kullanınca çok etkili oluyor bol bol sicak dus al ama en önemlisi üzüntü ve stres sutu çok azaltıyor olumlu düşünmeye çalış benimde bebegim 5. Gün kontrolünde yogun bakıma alınmıştı dehidrasyon nedeniyle o üzüntü ile sonrasında azalmisti sütum ama bunları uygulayın gerçekten artiyor incir dut kurusu kuru yemişler çok iyi geliyor