EcmelNeva bendede basur var,hamileyken çıkmştı şu an daha fazla çıktı ve daha fazla canımı yakıyor,kanama oluyor azcık çatlakta var sanırım benimkide bir ay oldu,ben hiç doğru düzgün tuvalete çıkamıyorum artık çıkmak bile istemiyorum bu şeklde hemde,ne sürym ne kullanym banada önerisi olan varsa burda beklym gerçkten çok zor benim halim,anestol sürüyorum uyuşsun acısını duymym die