Keslin_3 benimkide yeni bir aylık oldu evet 2 saate bir emzirin diolar doktorlar ama tam olarak iki saatte bir olmasada yaklaşık 2 3 saatte bir kendi kalkıyordu bebeğimin zaten başlarda bir iki uyandırmaya çalştm tam 2 saat olunca çok huysuzlandı baktım böle olmuyor kendine bıraktım sonra farkettimki 2 olmasa 2.5, en geç 3 saate bir zaten kendi kalkıyor bende öle yaptım her kalktğnda emzrdm halada öyle,tabi doktorlarda öle dior yenidoğan her istedğnde emzirilir die siz her uyandğnda emzirin gaz çıkartın altını değişin uyutun döngü bu şekilde benim 1 aylık anladğım :)gazı filanda yoksa başka bi şey yok kolik deilse yani