Damladuru01 Merhaba bebeğim 6 aylık doğduğu günden beri beslenme problemi yaşıyoruz doktor bu ay infatrini mama kullanmamı söyledi. Kullanan var mı aranizda etki etti mi kilo alımına
Merve_boylu Damladuru01 merhabalar ben kullanıyorum doktorun tavsiye ettiği şekilde her gün düzenli olarak kullanıldığı zaman çok fark ediyor kilo alıyorlar
Damladuru01 Merve_boylu çok tesekkur ederim cevap verdiğiniz için rapor çıkarmak gerekiyor mu bu mama için gece 1 defa vermemi istedi doktor 3 aydır 300 gram alıyor sürekli 😞 yemeyen çocuk çok zor
Beriz_01 Damladuru01 benim kızımda zor besleniyor 5 aydır kullanıyoruz bize pek faydası olmadı 10 buçuk aylık 7 kilo
Merve_boylu Damladuru01 doktorunuz rapor çıkarırsa iyi olur çünkü satın alırsanız çok pahalıya geliyor. Bize ilk raporlu verdi daha sonra rapor vermedi mecbur biz kendimiz aldık 2000 tl yi buldu