Mom_122 Bebeğim 7 aylik. Bebeğim kalabaliktayken beni çok aramıyor. Mesela bugün ben disaridaydim. Bebeğim annemlerle evdeydi 1-2 saat beni görmedi. Eve girdigimde bi heyecan bekledim ama göremedim. Sizce beni sevmiyor mu ya da beni tanımıyor mu?
Tbmbdb Mom_122 benim ki yeni yeni heyecanlanıyor bana ve diğer tanıdığı kişilere yavaştan başladı 7 ay 21 günlük anne olarak farklı bir tepki bekleniyor dimi.ben de öyleyim yani ufak ufak yapıyor bizimki her zaman olmasa da bazen yapmıyor bazen ağlıyor istediğini belli eden davranışlar gösteriyor vs
Edanurecemnur amansallagitsin benim ki 2 yaşında hiç gelip sarılmadi işten gelince ise basliyali 1 hafata oldu ama yok yani
Mom_122 Tbmbdb Evet insan farklı bir tepki bekliyor göremeyince de üzülüyorum. Acaba iyi bir anne değil miyim diye kendimi sorguluyorum bu sefer
Tbmbdb Mom_122 ben de aynıyım ağlarken ben de susmuyor mesela üzülüyorum annesinde bile susmuyor diye yavaş yavaş artık bekliyorum ben de az az yapıyor gibi