3bebe Anne sütü yada Mama hangisini kullanıyorsanız azaltmalisiniz. Ve önce ek gıda sonrasında anne sütü yada Mama vermelisiniz. 8 aylık zaten şu an ek gıdaya yoğunluk vermelisiniz. Yemiyor aç kalmasın diye emziririp yada Mama vermeyin. Bı süre sonra tekrar ek gıdayı deneyin. Böyle yaparsanız kısa sürede alışır.