Beyzaaa Kızlar kızım 14 aylık yaşını geçince hemen yürümeye başladı ama yürümesi cok değişik diz kapakları dışarı doğru gibi acık acık yürüyor dr gösterdik d vitamini eksikliğinden olur dedi kan verdik d vitamini eksiklipi çıktı şuan kullanıyoruz d vitamini 2 ay kullan 2 Aydan sonra hafta 2 kere kullan dedi ama içim rahat değil bilen varsa yardımcı olabilir mi 2 ay kullanayım ortapedeğide götürücem düzelir mi çok üzülüyorum kızımın yürüdüğüne bile sevinemedim içim çız ediyor öyle yürüyünce😞