Kızlar bebeğim 7 ay 21 günlük 2 gece çok ağlıyordu yani normalde çok uslu bir kız bende üşüttü sandım bugün kaka yapmış yaparken de ağladı ve kakası beton rengi resmî var ama atmadım midesi kaldırmayalar olur diye beton rengi gri bildiğiniz başına gelen var mı