Papatyam3435 isterseniz şöyle yapalım uygulama üzerinden bana mesaj yada yorum atın bu ürünleri yükledim belirtin happy kidsten geldiğinizi yada burada özelden mesaj atın yarın iki kol arası mesafeyi enini boyunu ölçüp size atayım ona göre düşünürsünüz yada kendin giyeyim size özelden fotoğraf atayım daha net anlaşılır, ben 52 kiloyum boyum 170 bana genelde xs yada s oluyor bu ürünün hem rengi hem kumaş kalitesi çok güzel uzun zamandır denemedim ama bende bol duruyor diye hatırlıyorum öyle olmasa bunu hiç satmam tesettürlü değilim ama elbise niyetine giyerim 🥰