1Gokturkannesi canım iyi bir doktor araştır götür derim ben, moralini bozmak istemem ama benim bebeğim için de sürekli kilo takibi yapıyorum, erken doğum olduğu için,sağlıklı olduğunu düşünerek, kendinizi üzmeden, bence farklı doktorlara götürün., benim bebeğim 2300 doğdu, 34 haftalik, 4.5 aylık 7 kilo.
Yüzde 10 persentil nasıl normal oluyor, benim bebeğim bile yüzde 50ye denk gelmiyor bu ayda bu kiloyla, sizinkisine nasıl yüzde 10 olduğu halde normal diyorlar. Yüzde 50dir ideal olan.
Mama veriyor musunuz ?