Asyaa22 az tereyağ eritiyorum üzerine bir tatlı kaşığı kadar un kaçırıyorum iki adet kabuğu soyulmadan doğranmış kabak ve bir diş sarımsak koyuyorum ,kemik suyu normal su .güzelce pişiyor blendr yapıyorum çok lezzetli oluyor .Tarifim farklımı tartışılır 😂