livanurvealpinannesi61 Snese1616 kaşık maması formül mama yerine geçmez. İlk 6 ay anne sütü yada formül mama verilir.
doktor_bu_ne Ben denedim de hiç beğenmedi bebeğim :( hipp in +4 ay pirinçlisini denedik, annem az bişey şekerle tatlandırdı çok kızmama rağmen, o şekilde yedi ama 1 kaşık bile yedirmedim yani şekerli olduğu için. Pekmezle denenebilir
dryglgl İkisi aynı şey değil kaşık mama ek gıdanın püre süreci gibi formül mama anne sütü gibi düşünülmeli anne sütü yerine meyve sebze püresi olmaz o yüzden formül mama yerine de kaşık mama olmaz
iremkurumlu97 Bimde bebelac ın kaşık maması var üzerinde +4 ay yazıyodu mamalar pahalı olduğu için alıp arada bundan veriyim diye düşündğm sağlık ocağında ki hemşire verme daha küçük dediği için vermedim bebeğim 3 aylık