Bende şuan aynı ilaçları kullanıyorum ama tam kullanıyorum 15 aylık bebeğim , ikisini karıştırarak verme dedi doktor ve eczacı şöyle düşün antibiyotik ile ateş düşürücüyu karıştırıp mi veriyoruz hayır bu ikisi da hava olmasına rağmen ayrı ilaçlar o yüzden ayrı kullanmanızı tavsiye ederim . Geçmiş olsun