Benim bebeğim 2,5 aylık doğduğundan beri hem fışkırarak kusuyor hem süt kesiği gibi kusuyor. Doktor önce bişey vermedi sonra doktorun yanında da tesadüfen fışkırarak kusunca şurup verdi verdiği şurup için bu midesinin üzerinde bir tabaka yaratıp kusmasını engeller dedi. 15 gündür kullanıyoruz kusması baya azaldı ayrıca uykuları düzene girdi çok rahatladı. Bu arada kilo alımı çok iyi hatta fazla bile alıyor. Anlamıyorum hem bu kadar kusup hem nasıl kilo alabildiğini 😀