Oğlum normalde çok sakin diş dönemimi atak dönemimi çözemiyorum 😔 Beni görünce sürekli ağlıyor kucağıma alıyorum sarılıyorum ayakta gezince susuyor, ama oturduğumuz an ya da yatırdığım an çığlık atarak ağlıyor. Çok uykusu var mesela çığlık atıyor uyutmaya çalışınca napıcağımı bilemiyorum artık😔 çok üzülüyorumda . Şuan 6 ay 10 günlük dişlerine baktım bişey yok acaba atak dönemimi ? Napmam gerekiyor böyle durumlarda 😔