merhabalar yardımcı olur musunuz ? biraz moralim bozuk.
Son 10 gündür bebeğim emerken ilk 5 dakikadan sonra sürekli memeyi çekiyor, bırakıyor, tekrar aalıp tekrar çekiyordu. Ve göğsüm 5.dk dan sonra hemen yumuşayıp küçülüyordu. Ben de sütümün azalmış olabileceğini düşünüp bugün en son 2 saat önce emzirmeli olarak sütümü sağdım elektrikli pompa ile (lansinoh)
Her iki memeyi de 20 dakika sağdım ve toplamda 60 cc süt çıktı. Bu bana çok az geldi sizce ? İlk başta süt akışı fazla ve hızlıydı, 5-6 dakikadan sonra hem süt akışı epey yavaşladı hem de az süt geldi. 1,5 aylık bebeğim var ve bu süt yetiyor mudur? en son 2 hafta önce kilo alımı iyiydi ama şu an ne çıkacak 2. ay ölçümünde bilmiyorum.