Kızlar merhaba benim bebeğim 8 aylık, 15 gündür mama içmiyor yani zorla içiriyoruz önceden hiç böyle değildi hatta tabiri caizse biberonuna aşıktı onu gördüğü an hemen isterdi yeni içmiş olsa bile kabul ederdi ama ne olduysa artık istemiyor. Nasıl geri döndürebiliriz, suan ek gıdayla besleniyor onu yiyor ama biberon da çok önemli nasıl başlayabiliriz tekrar?