Prensesssannesiiii gayet normal panik yapmayın 😊 ben de ilk günlerde yok kustu yok hıckırdı yok hapşırdı diye öyle çok evham yaptım ki lohusalığın ilk günlerini kendime zehir ettim, ama ilk çocuğumuz ve tecrübesiziz olacak o kadar 🥲 ilk başlarda ağzının kenarından parça parça süt kesiği gibi akar giderdi, doktor çok normal demişti. Şimdi 45 günlük olduk fazlalaştı bayağı kusmuklar, etrafı batıracak miktarda kusuyor artık. Bazen fazla sütü çıkarıyor bazen de yine aynı şekilde süt kesiği gibi kusuyor.