Dygpoyrazzzz Erkek ilk 2 gün zordu yarım saat de bi altına yaptı sonra tutmsyı öğrendi galiba ilk günlerde yarım saatte bi götrdm sonra tutmsyı öğrennce saat başı götrdm Zaten çocuk o düzene alşyo çiş yapacağını anlyrm pipisini tutuyo hemen götryrm ama yapmıo tuvalettn çıkıoz 2 dkka sonra çiş die altına yapıo 4 ve 5.günğ iyiydi ama anladm ki bizi kullanmaya başladı tlfndan çizgi film izlyerk otuttraym die alştrdm şimdi tlfn olmadan otrmak istemio bnde 2 gündür tlfn vermiorm altına yapıo ama hiç yoktan tlfnsz 2 dkka da olsa oturyor artk ilk 2 gün felan yarım saat çizgi film izleyerek otrmaya aşltğı için şimdi de aynısını istyo zor oluyor ama inanın 3 4 günden sonra sizde alşyrsnz