Bebegim 8 aylık emziriyorum özellikle gece kaç kez emiyor
Sag gögüs ucum aşırı derecede sadece uc kısmı sanki kanca takmışsın geri cıkamıssın gibi acıyor emziremiyorum bebegimi diyer memede de süt kalmıyo
Okadar krem sürdüm banamısım demedi
İçte bişey yok sadece uç kızmı ve çevresi cok fena
Saglık ocagna gittim hemşire bişey demedi ısırmıstır geçer dedi okadar ama geçmedi 2 haftadır ölüyorum
Başına gelen varmı:((((