babyandmom1 22 aylık bir kızım var. Gayet güzel konuşur ara ara ikili cümle de kuruyor. Benim sorum kızım çoğunlukla benim sorduğum sorulara cevap verir. Şunu der misin dediğimde demez ama kendi istediği vakit gayet güzel o kelimeyi kullanır. Kızım bu yemek güzel mi? Ya da evet cevabı vereceği sorulara cevap vermez. Onaylama anlamında baş sallamaz yani bilmiyorum bunlar normal mi özellikle bir tek ben soru sorunca cevap vermesi kafama takılır oldu.
BuzluKahve babyandmom1 yazdıklarınızın hepsi normal. Oğlum 2,5 olmak üzere, 18 aylıktan bu yana net uzun cümlelerle konuşuyor ama hala adını sorunca söylemez. Aslında adını biliyor.
babyandmom1 Renkleri, 10 a kadar saymayı, anne baba teyze dayı halası ve bir kaç kişinin daha ismini biliyor. Ama kendi ismini sorunca çok nadir söylüyor ya da gülüyor ama fotoğrafını ya da aynada kendini görünce adını söylüyor. Normal midir
babyandmom1 Duyguddn aslında takmıyordum hiç aklıma bile gelmiyordu son günlerde dikkatimi çekti teşekkür ederim yorumunuz için