Merhabalar 0-6 ay sma ve bebelac mama var elimde 400g bebegimi sma kusturdugu için kullanamadık 2 ölçek anca kullandık. Bebelac da çok gaz yaptı bize onu sadece 1 ölçek kullandık başka kullanmadık. Sma ve bebelac kullanan varsa vermek isterim yoksa evde öyle kalacak veya çöpe gidecek. Mama fiyatları da malum. İsteyen varsa ankara keçiörende oturuyorum gelip alırsa ikisinide verebilirim veya hangisini isterse ücretsiz* 🌸