Eskiz25 Elinde Bebelac gold 1 numara ya da Sma comfort 1 olup satmak isteyen varsa alabilirim ihtiyacım var acil. ☺️
Sanem04 Eskiz25 elimde bebelac gold var 800grm almştım iki poşeti açtım diğeri açmadım isterseniz size gönderebilirim yazık çünkü benim aptamilden başka içmedi malesef sma var dün açtım içinden sadece 4ölçek çıkardım ama gene malesef bnm oğlan içmedi
Momlady Nerede oturuyorsun ücretsiz verebilirim Sma optıpro var ve bebelac gold Sma 2 ölçek kullanıldı sadece bebelac gold da 1 ölçek kullanıldı
Eskiz25 Momlady Yaa çok teşekkür ederim ama satın alabilecek durumum var. Bebelac gold satmayı düşünürseniz alabilirim🥰
Zuhal44 @Eskiz25 ben deprem zedeyim bebeğime bir sürü mama geldi çok diye tekrar verdim belediyeye bukezde yetmedi bir kaç hafta sonra tekrar gelecek mama eğer çok gelirse size gönderebilirim isterseniz SMA ve Aptamil var ama
Hazelnutum Zuhal44 merhaba bende depremzedeyim bana 4 kutu hipp ve bir koli bebelac gönderdiler kızım aptamilden başkasını içmiyor sizin bebeğe uyarsa bunları aptamil ile değişebilir miyiz?
Sinemalin Hazelnutum bende depremzedeyim neredesiniz şuan ben ankaradayım hipp kullanıyorum kızıma bulamamıştım hipp mamayı kullanmıycaksanız alabilirim
Zuhal44 @"Hazelnutum Bana gelirse size gönderirim ben degişmeye gerek yok siz de elinizdeki ni belediyeye verirsiniz ihtiyacı olana verir
Eskiz25 Sanem04 biz comfort olanı kullanıyoruz. Bebelac goldu çok övüyorlar onu bi denemek istedim o yüzden arıyordum 🥰