Bebeğim 6ay20günlük tadımlarla başladık sonra karışımlar çorba muhallebi ilerledik günde bazen tek öğün bazen iki öğün doktorumuz ne dediyse o şekilde. Bebeğim çok iştahlı hiç birşeyi geri çevirmiyor hatta karnı tok olsa bile biz masadayken yemeklere saldırıyor. Hazımsızlık kabızlık vs problemlerimiz de olmadı. Fakat evvelsi gün boynunun altında bir kızarıklık kabarıklık farkettim o çevre böyle isilik olur gibi kabarmış ve bi kısmı büyük şekilde. Korktum alerji diye ara verdim ek gıdaya. Başına gelen varmı neyden alerji olabilir yada sinek ısırığı gibi birşey mi buraya nasıl fotoğraf koyulduğunu bilmiyorum