Kızlar kızım kreşe başlayalı 5 ay oldu ve her ay mutlaka iki kez hastalanıyor. Sürekli hastanedeyiz. Bu süreçte kaç şişe ateş düşürücü antibiyotik bitirdi. Artık gerçekten bıktım çocuğa üzülüyorum perişan oldu. Ama çalıştığım için mecbur göndermek durumundayım. Benim gibi olan anneler ne gibi bir çözüm buldu bu duruma ne olur yardım edin. Gerçekten çok zor durumdayım bu kadar hastalanmaması için neler yapmalıyım