Hiç mi uyumuyor yoksa yatağa koyunca mı uyanıyor? Benimki yatağa koyunca uyandığı için artık kucağımda uyutuyordum yatağın ortasına yatıp sağıma soluma yastık koyup kendimi sabitliyordum🤷🏽♀️ Kokunuzu istiyordur belki 5 aylık oldu hala kucakta uyur bir tek gece uykusunu yatağa alıştı şükür o da uykusu derin diye🙄