2E1M 8 ay 17 gunluguz sadece mamayla besleniyoruz 6 aydan itibaren ufaktan ek gidaya gectik simdi ise her gun 1 kere kahvalti bi ogun yemek bi ogunde meyve puresi yediriyorum. Sorum su ki 3 ogun ek gida yedigine gore gun boyu kac kere ve kac cc mama vermeliyim? Kac saatte bir?
ummuhan_ak 2E1M bi kaç kere 120 150 yapın ne kadar içiyo bakın kontrol edin, artık doyup doymadıklarını anlıyorlar zaten, benimki kahvaltıdan sonra 4 5 saat istemiyo biberon sonra 120yi zor içiriyorum
2E1M ummuhan_ak bizde yaklasik 2 3 haftadir 150 iciyoruz hatta bazen doymuyor gibi oluyor ama vermiyorum fazla. Ek gida ogunlerinden sonra bende 3 4 saat vermiyorum