Merhabalar hanımlar, ipek kirpik yaptıran var mı? Kullanışlı mı? Kendi kirpikleriniz çok zarar gördü mü? En hafifinden yaptırmayı düşünüyorum kirpiklerim seyrek ve çok kısa. Daha önce lifting yaptırmıştım kirpik olmadığı için o da hiç işe yaramamıştı malesef