burcineliz Herşeyi unutuyorum şaka gibi doğumdan sonra toparlayamadım bir türlü böyle olanınız var mı ne kullandınız iyi geldi
Dilruba_1 Ocean b12 çok iyi metilkobalamin formunu alın Benim hamileyken 900 lere çıkmış şok olmuştum normalde hep düşüktü Gerçi ben bi dönem çok kolajen de kullandım o da mı yükseltti bilmiyorum yoksa yemeyle içmeyle aram yoktur pek
Dilruba_1 Deletedmom_68 öcean etkili zaten ne alırsan al metilkobalamin formunda olması gerek vücutta aktif hale gelmesi için benim de hep 100 lerdeydi çok düşüktü hamilelik testi için kan vermeye gittiğimde baktık baya yüksekti 900 civarı kolajen de kullanmıştım ama o dönemde