AlinKuzusu duru14 uzmanlar 2 yaşına kadar uygun görmüyor yastık kullanımını bikac makale de denk gelip okumuştum bende
Yabrukus duru14 benim bebeğim gece kusar falan diye yastığı var çok ince hafifce onu koyuyorum altına tüy gibi ama en azından kussa yandan aşağı dökülür
Bilge Kayınvalidem nasıl 😁 diyor ki; yastıkta yatır gerdanlı olsun kız (boynu uzun olsun demek istiyor) anne diyorum henüz çok küçük (kızım 3 aylık) yok diyor gerdanlı olmaz yoksa 😂😂😂 Canım benim yaa 🤗 bilimsel bir yaklaşım olmasa da tamam annem diyorum😊😊
[silindi] Bilge 🤣 aksine boynu daha kısa olurmuş benim kayınvalidem de öyle diyor. Ah bu kayınvalideler ne çok şey biliyor 🤦🏻♀️ Uzmanlar 2 yaşa kadar önermiyor halbuki 🤷🏻♀️
Bilge [silindi] ne yapacaksın işte onlar da iyisini bildiğini düşünüyorlar 🤗😁 doktorlar böyle böyle diyor diye anlatıyorum. Doktor ne bilecek kızım diyor tatlışım 😂😂
Yekta42 Benim doktorum yere düz bi şekilde koyarsan kafayı , etrafı izlemekte zorlanır demişti , ince bi yastık olursa daha kolay görür keşfeder demişti. Ben ara ara koyuyorum
Bilge Yekta42 onu ben de yapıyorum. Reflüsü var sanırım ince yastıkla oyun oynarken yükseltiyorum hafifçe. Yatağı da eğimli yastığa gerek kalmıyor başının altına.