Kızlar merhabalar, kızımın rota kaptığıni düşünüyorum daha ateşi çıkmadı ama 3 kere su gibi kaka yaptı acayip kötü koku ve mukusluydu.
Daha önceden 1 kez rota geçmişimiz olduğu için gidişatı az çok biliyorum geçen seferde bu şekilde başlayıp akşama 38-39 ateşi çıkmıştı.
Sorum şu doktora gitmek için ateşin çıkmasını beklemeli miyim acaba yoksa hemen mi gitmeliyim. Eşim gözlemle ateşi çıkarsa gideriz diyor bilemedim suanlik keyfide/istahida yerinde