M_M 7+23 günlük . Sabah yumurta sarısı falan az da olsa yiyordu . Şu an baya ek gıda reddi yaşıyoruz . Asla ağzını açmıyor. Sadece yoğurt seviyor o yüzden öğlenleri yoğurt veriyorum onu da fazla yemez ama en azından midesine gitmesine izin verdiği nadir şeylerden . Yogurt çorbası seviyor . Yulaf lapasıyla hurma karışımı yapıyorum az da olsa onu yiyor . Başka bi şey katınca kabul etmiyor ama 🥲 kayısı , elma , havuç , kabak vs sevdiremedim . Önce sebzelerden baslamama rağmen tatlı seviyor🤷🏻♀️